Pogoji poslovanja

Pogoji uporabe
OBVESTILO: Za nakup v spletni trgovini morate biti polnoletni. To so osebe, ki imajo dopolnjenih 18 let starosti. Z obiskom spletne trgovine, uporabo storitev spletne trgovine in nakupom blaga potrjujete, da ste polnoletni in da izpolnjujete vse pogoje za nakup v spletni trgovini ter da v celoti sprejemate in potrjujete te splošne pogoje poslovanja in uporabe spletne trgovine. Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti prodajo osebam, ki ne izpolnjujejo pogojev za nakup.
Minister za zdravje opozarja: Prekomerno uživanje alkohola škoduje zdravju!

Splošni pogoji poslovanja in uporabe
Splošni pogoji poslovanja in uporabe določajo način in pogoje delovanja spletne trgovine na spletnem mestu: www.faladur.si (v nadaljevanju: »spletna trgovina«), pravice in obveznosti uporabnikov in upravljavca spletne trgovine urejajo pravna razmerja med prodajalcem in kupcem. Splošni pogoji poslovanja in uporabe urejajo tudi posamezna pravila nakupa in dostave blaga.
Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Faladur so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za poslovanje, Obligacijskim zakonikom (OZ), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Zakonom o elektronskem poslovanju (ZEPT), Zakonom o izvenzodnem reševanju potrošniških sporov (ZisPRS), Zakonom o potrjevanju računov (ZDavPR), ter drugimi povezanimi predpisi.
Uporabnike spletne trgovine zavezuje različica splošnih pogojev, ki je veljavna v trenutku oddaje spletnega naročila (nakup). Uporabnik ima dostop do Splošnih pogojev poslovanja in uporabe pred pričetkom nakupa. Splošni pogoji poslovanja in uporabe so dostopni ves čas nakupovanja (ko je uporabnik v spletni “košarici”) in se nahajajo na dnu “košarice”. Z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Splošne pogoje lahko kupec shrani in natisne v vsakem trnutku s klikom na povezavo “Splošni pogoji” in ukaz Ctrl+P.

Ponudnik
Ponudnik izdelkov na spletni strani in upravljalec spletne strani www.faladur.si je:
Podjetje Vinosa d.o.o. Ajdovščina,
Cebejeva ulica 3/a, 5270 Ajdovščina.
narocila@faladur.si
Registrski organ: Okrožno sodišče Nova Gorica,
matična številka: 5732131000,
davčna številka: SI97674877.
Podjetje je davčni zavezanec.

Vsebina spletne strani www.faladur.si
Podatki o izdelkih, ki se nahajajo na spletni strani www.faladur.si, veljajo v času vnosa na spletno stran. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi, da izražajo dejansko in pravilno stanje.

Registracija uporabnikov / članstvo
Uporabniki imajo lahko enega od naslednjih statusov v okviru spletne trgovine:

  • kupec (pravna ali fizična oseba, ki opravi nakup blaga v spletni trgovini vendar se ne registrira v okviru obiska spletne trgovine ali nakupa blaga),
  • uporabnik z računom (obiskovalec, ki se v postopku obiska spletne trgovine ali nakupa blaga registrira).
    Uporabniki z računom in kupci so v nadaljevanju teh splošnih pogojev mestoma skupaj navedeni kot »uporabniki«.
    Za nakup v spletni trgovini registracija ni potrebna. Obiskovalec spletne trgovine lahko opravi nakup brez registracije.
    Obiskovalci, ki opravijo postopek registracije z vnosom svojih podatkov, postanejo uporabniki z računom. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Dostopnost informacij
Prodajalec se zavezuje, da bo uporabniku, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

podatke o podjetju prodajalca (ime in sedež podjetja, matična številka),
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, spletni obrazec),
bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
dostopnost artiklov,
pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
cene,
način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
časovno veljavnost ponudbe,
rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročila prek spletne strani
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec od kupec prejme veljavno izpolnjeno in potrjeno naročilo za nakup v okviru spletnega obrazca. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupec odgovarja za podatke, dane v procesu izvajanja naročila. Kupec lahko podatke in vsebino nakupa spreminja vse do zadnjega koraka, ko potrdi podatke s klikom na gumb “Oddaj moje naročilo”.
Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova. Po oddaji naročila kupec prejme prek elektronske pošte potrdilo naročila. Kupec ob vstopu na spletno stran in ob oddaji naročila potrjuje, da je polnoleten in da naročenega blaga ne bo posredoval mladoletnim osebam.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec od kupec prejme veljavno izpolnjeno in potrjeno naročilo za nakup. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji končni in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.
Arhiv oddanega naročila je v elektronski obliki shranjen na strežniku prodajalca in strežniku zabec, kjer gostuje spletna trgovina in se šteje kot arhiv kuporodajne pogodbe.

Cene
Cene izdelkov veljajo za nakupe v spletni trgovini www.faladur.si. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Navedene cene ne vsebuje stroškov pošiljanja in/ali stroškov drugih storitev prevoznika. Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen. Veljavna je tista cena, ki je objavljena v trenutku zaključka in oddaje naročila. Morebitne ugodnosti, akcije in popusti, ki so navedene na spletni strani www.pelicon.beer, veljajo za nakupe prek spletne trgovine le v primeru, ko je to posebej navedeno. Cena v spletni trgovini je prikazana kot redna cena brez popustov, razen, če je označeno drugače, in velja za vse uporabnike spletne trgovine.
Cene artiklov v spletni trgovini se lahko razlikujejo od cen istih artiklov na drugih prodajnih mestih in medsebojno niso povezane.
Cene s popustom in cene na drugih prodajnih mestih izven spletne trgovine, se ne nanašajo na spletno trgovino, razen kadar je to posebej označeno v okviru posamezne promocije.
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
Cene dostave se zaračunajo glede na težo naročila in se izračunajo atomatsko pred oddajo naročila.

Način plačila
Ponudnik sprejema plačilo po predračunu z nakazilom na TRR podjetja Vinosa d. o. o. Ajdovščina in preko Paypala. Če ponudnik plačilo prejme kasneje kot v 3 delovnih dneh od potrditve plačila, lahko nakup zavrne in kupcu povrne denar na račun (v primeru, ko zaradi manjka blaga naročila ne more izpolniti).

Izdaja računa
Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila oz. pred plačilom. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Odprema blaga, naročenega prek spletne strani
Dostavo po Sloveniji opravlja podjetje Pošta Slovenije in Pošta slovenije d.d., vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Vse pošiljke so med prevozom zavarovane. Dostave s plačilom po povzetju ne omogočamo.
Kupec se zavezuje, da bo poskrbel za prevzem blaga na dan predvidene dostave. Kupec se zavezuje, da bo blago prevzel sam ali pooblaščena polnoletna oseba.
Za izgubo ali poškodbe pošiljke odgovarja prevoznik. Kupec mora o poškodbi ali izgubi pošiljke obvestiti prevoznika ali ponudnika.
Prodajalec si prizadeva, da naročeno blago odda dostavni službi isti ali naslednji delovni dan po prejetem plačilu kupca, razen v primeru višje sile. Blago bo dostavljeno v dostavnih rokih, ki jih zagotavlja dostavna služba.

Postopek nakupa na spletni strani
Kupec izvede nakup z naslednjimi koraki:

izbere izdelek v spletni trgovini,
poljubno število izdelkov doda v spletno “košarico”,
klikne na gum “zaključek nakupa”,
vnese kontaktne podatke o kupcu, podatke za dostavo blaga in unovči kupon (v kolikor je ta na voljo) na strani “informacije”,
potrdi s klikom na “nadaljuj na izbiro dostave”,
izbere način dostave blaga,
potrdi s klikom na “nadaljuj na izbiro plačila”,
izbere način plačila,
izbiro potrdi s klikom na gum “pregled naročila”,
kupec lahko ponovno in še zadnjič pregleda oddane podatke in vsebino nakupa,
nakup zaključi s klikom na gum “oddaj moje naročilo”.
Kupec ima možnost vračanja na predhodno že potrjene korake vse dokler ne potrdi nakupa s klikom na gumb “oddaj moje naročilo”.

Naročilo
Kupcu so na spletni strani vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.
Če dobavitelj prodajalcu ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko prodajalec naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.
Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi.
Prodajalec v dogovorjenem roku artikel pripravi in odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca z obvestilom o oddaji pošiljek in sledilno številko paketa. Prodajalec v elektronski pošti obvesti kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-mailu na naslov info@faladur.si ali to storiti preko uporabniškega računa, ki ga je ustvaril na spletni strnai. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (fizična oseba), ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za takšno odločitev. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@faladur.si.
Odstop od pogodbe ni mogoč v primeru, da je kupec pravna oseba.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejete artikle vrne po pošti na naslov podjetja: Vinosa d.o.o. Ajdovščina, Cebejeva ulica 3/a, 5270 Ajdovščina. Artikle lahko kupec vrne tudi osebno, in sicer na naslov fizične trgovine Faladur na naslovu Lokarjev drevored 8b, 5270 Ajdovščina.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme uporabljati/uživati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/ paket/ tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel:

  • ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika,
  • ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
  • ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo,
  • ki je hitro pokvarljivo,
  • kateremu je že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe ni mogoč:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljeno storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.
    Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
    Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
    V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
    Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potroškokov (ZVPot-1).

Napake na blagu / poškodovano blago
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Stvarne napake

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Uveljavljanje stvarne napake
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/ dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.
Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Artikli z odprto embalažo
Artikli z odrto embalažo so bili vrnjeni in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/ artikel, odprta embalaža, itd.) in gredo v nadaljno prodajo. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).
Vrnjene artikle pregledamo, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. še vedno omogočajo normalno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu. V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.

Priloga 1: Obrazec z informacijami v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe (Obr. IOP)
Priloga 2: Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe (Obr. OP)

Obveščanje
Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Uporabnik svojo voljo izrazi tako, da ob oddaji podatkov pri oddaji nakupa izrecno dkljuka, da želi prejemati komercialna sporočila.
Oglasna elektronska sporočila prodajalca bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

Varnost
Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi podjetje Paypal. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku ponudnika.

Varstvo osebnih podatkov
Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 (GDPR) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan prodajalcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan prodajalca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Omejitev odgovornosti
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Pritožbe in spori
Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže po elektronski pošti na info@faladur.si

Spremembe splošnih pogojev in
Prodajalec lahko te splošne pogoje spreminja in dopolnjuje. Za pravna razmerja med uporabniki in prodajalcem se upoštevajo različice splošnih pogojev, veljavne v trenutku oddaje spletnega naročila za nakup blaga.

Splošni pogoji poslovanja in uporabe verzija 2020-02 od 17. 9. 2020.